Funcions
- Establir posicionament de la marca, identificar públics objectiu i desenvolupar plans de màrqueting amb objectius específics en diferents canals i segments.
- Gestió de creació de catàlegs, packagings, imatges corporatives, presentacions institucionals, control i desenvolupament web.
- Organització i seguiment d'esdeveniments i fires.
- Es valorarà experiència sobre el sector automoció, lleure i temps lliure, encara que es valoraran perfils amb experiència en qualsevol àmbit.
Requisits
Requisits mínims
- Estudis mínims: Grau en Màrqueting
- Anglès: Nivell Avançat
- Anàlisi de mercat.
- Es valorarà almenys un any d'experiència en gestió de Màrqueting.
- Coneixements en programes de disseny (photoshop, illustrator...)
- Domini de l'anglès. Es valoraran altres idiomes.
- Coneixements d'ofimàtica.
- Capacitat comunicativa.
- Capacitat de Resiliència i Empatia.
Es requereix:
- Perfil proactiu i dinàmic.
- Orientat a resultats.
- Alt nivell d'interlocució.
- Treball en equip.
- Flexible i compromès